از در بین رفتن زودهنگام بوی رایحه
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
از در بین رفتن زودهنگام بوی رایحه مشکلی میباشد که طولانی تر کسانی که از گونه های متفاوت رایحه و ادکلن استعمال می کنند با آن مواجه میباشند . رویکرد های متعددی برای ارتقا ماندگاری رایحه و ادکلن برروی خرقه های شما موجود است که در‌این نوشته ی علمی تعدادی آیتم آن را مور باز بینی قرار می دهیم .

۱- مرطوب‌سازی
شایسته ترین عصر به کارگیری از رایحه دقیقا بعداز گرمابه میباشد، یعنی وقتی که گرما و رطوبت مو جود منافذ پوستی شما‌را گشوده نموده باشد و شما هم از لوسیون تن به کارگیری کرده باشید. هر چقدر که رطوبت پوست اضافه باشد، دوام و ماندگاری رایحه شما هم طولانی تر میشود. ادله اینکه در گرمای فصل‌تابستان به بوها و عطرها حساس‌خیس می‌شویم هم همین میباشد.

 

۲- بو را روی خرقه‌هایتان اسپری نمایید
یکی‌از شیوه های اینکه ماندگاری عطرتان را ارتقا دهید این میباشد که آن را روی پیراهنتان و در ماه‌های سردتر و فصل‌زمستان روی کت یا این که ژاکت چرمی‌تان اسپری فرمایید. اسپری کردن بو روی پوست روشی میباشد که بو شما‌را مختص میکند.

 

۳- عطری را گزینش نمایید که در ترکیباتش روغن به عمل رفته باشد
روغن یک کدام از موادی میباشد که ماندگاری بسیار بالایی داراست زیرا خیلی زود با پوست لینک و پیوند می خورد، ثبات بالایی داشته و فرّار وجود ندارد، البته نازکی و ماندگاری که درین مدل عطرها موجود هست در ادو پرفیوم‌ها یافت نمی شود.

 

۴- از یک عطر سنگین به کارگیری نمایید
نیازی وجود ندارد عطرتان را به ادکلن تغییر و تحول دهید، صرفا کافی میباشد عطر‌های زنانه‌ای که استعمال میکنید را با عطر‌هایی همچون چوب، طبیعت و تند ترکیب نمائید. سفارش آقای فراسارد بو‌های عود، سایپریول، چوب سدر و میخک میباشد.

 

۵- بو را در مکان قابل قبولی مراقبت فرمائید
عطرها در‌صورتی‌که در معرض روشنایی آفتاب، گرما و یا این که سوز و سرما قرار بگیرند خواص خویش را از دست میدهند، براین اساس گرمابه و فریزر اصلا مکان‌های قابل قبولی نیستند. پس ایده‌آل‌ترین مکان برای محافظت رایحه که کم آب و بدون‌نور باشد کجاست؟ بوفه جامه.





:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: